Akcesoria fitness które musisz mieć – część 2

Nie każdy ma możliwość regularnego korzystania z siłowni. Z tego względu wiele osób ćwiczy w domu. Kwestią problematyczną pozostaje wybór sprzętu treningowego, który jest niezbędny do tego, żeby wykonywane ćwiczenia przynosiły zadowalające efekty.

 

Poniżej polecamy pięć różnych typów urządzenia do ćwiczeń, które świetnie sprawdzają się przy spalaniu kalorii, redukcji tkanki tłuszczowej, poprawie wydolności organizmu oraz wzmacnianiu mięśni. Poznaj ich właściwości i sam wybierz te, które najbardziej odpowiadają Twoim oczekiwaniom.

 

Rowerek stacjonarny
Rower stacjonarny posiada szerokie zastosowanie. Ten sprzęt doskonale sprawdzi się do treningu w domu, redukcji tkanki tłuszczowej, wzmacniania mięśni dwugłowych i czworogłowych ud, mięśni łydek oraz pośladków oraz ogólnej poprawy kondycji.

Dostępne na rynku nowoczesne rowery stacjonarne posiadają wielofunkcyjne komputery z zaprogramowanymi treningami. Dzięki temu zyskujemy możliwość kontroli ćwiczeń, czasu, pulsu, czy zmiany tempa treningu.

Bieżnia elektryczna

Ciekawym przyrządem jest bieżnia elektryczna, dzięki której możemy regularnie ćwiczyć w domowym zaciszu, na przykład w trakcie oglądania ulubionego serialu. Sprzęt posiada wiele funkcji, tj. kontrola ilości spalonych kalorii, czasu, tempa oraz szybkości biegu, możliwość ustawiania specjalnych programów treningowych dostosowanych do indywidulanych predyspozycji, czy możliwość ustawienia oporu oraz pochylenia pasa biegowego.

Nowoczesne bieżnie posiadają także możliwość tworzenie profili użytkowników, które kontrolują rezultaty treningu.

Twister z licznikiem

Twister zapewni nam wąską talię, płaski brzuch oraz szczupłe biodra. Ponadto przyrząd posiada powierzchnię masującą dopasowaną anatomicznie do stopy. Dzięki specjalnie rozmieszczonym wypustkom pobudza receptory czuciowe stóp dając efekt masażu i pobudzając krążenie krwi.

Różnorodne funkcje wbudowanego licznika elektronicznego, tj. czas, kalorie, zliczanie, zerowanie zwiększają kontrolę treningu.

Hantle

Warto zwrócić uwagę na ten funkcjonalny i uniewersalny przyrząd, który nie zajmuje dużo miejsca, a daje możliwość korzystania z szerokiego wachlarza ćwiczeń, np. ćwiczeń izolowanych, rozciągających, czy trenowania każdej ze stron ciała osobno.

Ściskacz

Dzięki temu przyrządowi można wykonywać ćwiczenia kształtujące mięśnie przedramienia, a także wzmacniać uścisk. Ściskacz posiada komfortowe uchwyty dopasowane do dłoni oraz możliwość regulacji siły uścisku.